Bærbar - lækkert design?
Fra : Jimmy

Dato : 09-01-03 23:21

Hej

Jeg søger en bærbar PC, der skal afvikle Windows.

Den skal være superlækkert designet, da den skal bruges til præsentationer.

Findes der nogle modeller, der er tænkt meget over ligesom ved Mac?

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Loumann

Dato : 09-01-03 23:35

On Thu, 09 Jan 2003 23:20:38 +0100, "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote:

>Den skal være superlækkert designet[...]

>Findes der nogle modeller, der er tænkt meget over ligesom ved Mac?

Sony laver jo de der "vaio". Det var måske noget?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 09-01-03 23:49

> Jeg søger en bærbar PC, der skal afvikle Windows.
>
> Den skal være superlækkert designet, da den skal bruges til
præsentationer.

> Findes der nogle modeller, der er tænkt meget over ligesom ved Mac?

Se fx http://www.toshiba.dk/

Portege serien: de har både "normale" bærbare og så også
laptop/tablet-pc'er - de er i hvert fald blærede.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-01-03 11:12

Jimmy skrev: (messageID: <news:dzmT9.149$ub5.7203@news.get2net.dk>)

> Jeg søger en bærbar PC, der skal afvikle Windows.
>
> Den skal være superlækkert designet, da den skal bruges til
> præsentationer.
>
> Findes der nogle modeller, der er tænkt meget over ligesom ved Mac?

Der er nok ingen bærbar PC, der er ligeså lækker som en Apple PowerBook
med bredskærm :) Men Amitech (http://www.amitech.dk/) har da nogle
rimeligt pæne - ellers synes jeg også at IBM's ThinkPad serie er ret
veldesignet.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 20:35

In article <dzmT9.149$ub5.7203@news.get2net.dk>, spoerg@efter.den
says...
> Den skal være superlækkert designet, da den skal bruges til præsentationer.

IBM Thinkpad's er tidløse i designet. Der er ingen mærkelige fremspring
på dem. Meget stilrent.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jacob Gunst

Dato : 10-01-03 21:30

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> [...]
præsentationer.

> Findes der nogle modeller, der er tænkt meget over ligesom ved Mac?

Vil - som i lighed med andre i tråden - klart anbefale en IBM ThinkPad.
I sær X- og T-serien er udført i et meget lækkert og stilrent design. Begge
i sort titanium.
Til orientering sælger www.laptops.dk disse modeller billigt.

Venligst

Jacob

Fra : Jimmy

Dato : 11-01-03 13:30

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> wrote in message

> [...]
>
> Vil - som i lighed med andre i tråden - klart anbefale en IBM ThinkPad.
> I sær X- og T-serien er udført i et meget lækkert og stilrent design.

Ah ja - De er pæne, har mobile og vejer intet.

Mit problem er så bare, at jeg vil have et trackpad (pegefelt) og ikke den
der IBM-muse-agtige-prik...

Ved I, om der findes en butik i KBH-området der har mange forskellige
bærbare til udstilling?

Det vil nok være lettere at vurdere hvilken der passer mit behov, hvis jeg
ser dem for mig.

mvh
Jimmy

Fra : Jacob Gunst

Dato : 12-01-03 21:28

> Mit problem er så bare, at jeg vil have et trackpad (pegefelt) og ikke den
> der IBM-muse-agtige-prik...

Se denne T-model, som netop har pegefelt: http://www.laptops.dk/?s=114
Meget lækker og stilren bærbar.

Venligst

Jacob

Fra : Henning

Dato : 12-01-03 21:45

> [...]

>Jeg søger en bærbar PC, der skal afvikle Windows.
>
>Den skal være superlækkert designet, da den skal bruges til præsentationer.
Dell Inspiron 8200 / Latitude C820? Fåes med forskellige farver
palmrest - og er med både touchpad og "clitoris".

Henning
hsb(at)image.dk