cookie
Fra : jopa

Dato : 09-01-03 20:49

// Cookies expiration time, in seconds
$expiretime="00003600"; // 1 year long

Har leget lidt med ovenstående vil have cookien til at ophøre efter en time,
og således skal vel også år fjernes
Hvorledes skal linien så se ud.

Er der en venlig sjæl

--
Mvh. John

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-01-03 22:44

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> wrote in

> // Cookies expiration time, in seconds
> $expiretime="00003600"; // 1 year long
>
> Har leget lidt med ovenstående vil have cookien til at ophøre
> efter en time, og således skal vel også år fjernes

teksten med "1 year long" betyder intet i forhold til cookien, det er
kun til os mensker.

> Hvorledes skal linien så se ud.

En time er 3600 sekunder, der skal altså stå:
$expiretime="3600";

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : jopa

Dato : 09-01-03 23:04

"Henrik Stidsen" skrev bla.
> En time er 3600 sekunder, der skal altså stå:
> $expiretime="3600";

Takker jeg havde åbenbart fat i noget rigtigt havde så blot 0000 før

John