cddrev
Fra : John Vedsegaard

Dato : 09-01-03 20:41

Jeg har 2 brændere
1: hp cd-writer dvd combo 9900 series IDE
2: Yamaha 4*4*16 SCSI
3: cdromlæser pioner et eller andet (32*) IDE

Når jeg brænder en cdrom i HPén vil samme drev bagefter læse den som værene
en lyd disk, hvad det ikke er.

Diskens indhold er udelukkende html og billed-filer.

De to andre drev læser rigtigt nok, hvad kan der være galt?

Jeg bruger Nero 5.5 til brænding, uanset hvilken brænder jeg anvender.

John Vedsegaard

Fra : JerryTM

Dato : 11-01-03 10:02

Prøv at hente en Firmware opgradering på HP's site.