ECS I-Buddie A900 Bærbar
Fra : Gert Philipsen

Dato : 09-01-03 19:45

Set på http://edbpriser.dk er der nogen, der har erfaring med denne og ved
om man får valuta for pengene?

Gert Philipsen, http://members.fortunecity.com/philipseng
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : JSM

Dato : 09-01-03 20:49

Gert Philipsen skrev:

> Set på http://edbpriser.dk er der nogen, der har erfaring med denne og ved
> om man får valuta for pengene?

Den er for så vidt ok.Men der er selvsagt ikke det samme feel over den som
ved en 20.000 kr. model fra en af de større producenter.Men til prisen er
det OK.Om man synes den er pæn er vist meget individuelt. Jeg synes den er
mindre pæn Og så er det selvfølgelig det at det er en såkaldt desknote og
ikke en "rigtig" bærbar - altså den er uden batteri.Hvis man kan leve med
at den er flytbar og ikke bærbar, så mener jeg den er ok til prisen.
Personligt ville jeg dog foretrække at skrabe et par tusind mere sammen og
få en "rigtig" notebook i stedet.

mvh
Jesper

Fra : Calle.

Dato : 09-01-03 21:15

Gert Philipsen wrote:
> [...]
> Gert Philipsen, http://members.fortunecity.com/philipseng
> Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går

En kammerat har en, virker perfekt. Du skal bare være klar over at der ikke
er batteri & diskettedrev, de skal købes seperat.
Den er ikke gul som den på billedet, men derimod pæn mørk blågrå
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : N. Christensen

Dato : 10-01-03 12:58

Jeg købte en til min lillesøster. Den fungerer perfekt. Tastaturet er
faktisk rigtig godt. Bedre end mange andre, synes jeg. Desuden har den den
kæmpe fordel at den bruger standard pc-stumper, hvilket gør opgraderinger
ang. 2½"hd, memory og cpu/celeron meget gunstig, og den må forventes at
kunne holde farten længere end de fleste bærbare.
Men køb celeron udgaven ECS A901 Desknote i-Buddie 3C
kr. 7795,00 hos PRC-data