Webblog
Fra : RoJo

Dato : 09-01-03 19:13

Hejsa
Nogle der ved hvor man kan hente kildekoden til en webblog/webdagbog.
Den skal kunne indsætte tid og dato.... og være i php og mysql

på forhånd tak

mvh
RoJo

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-01-03 19:39

"RoJo" <ronnij@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Nogle der ved hvor man kan hente kildekoden til en
> webblog/webdagbog. Den skal kunne indsætte tid og dato.... og
> være i php og mysql

hotscripts.com
php.resourceindex.com

- mange flere steder, søg lidt efter det.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-01-03 20:08

RoJo wrote:
> Hejsa
> Nogle der ved hvor man kan hente kildekoden til en webblog/webdagbog.
> Den skal kunne indsætte tid og dato.... og være i php og mysql

Tag et kig på Sunny's Enhanced Diary.
Den er lækker

http://www.wde.org/me/php/

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-03 10:07

>Tag et kig på Sunny's Enhanced Diary.
>Den er lækker
>
>http://www.wde.org/me/php/

B2 er endnu mere lækker!! Se http://cafelog.com/ - den har også
mulighed for at sætte billeder ind (inkl. upload system), oprette
flere brugere, kategorier (desværre ikke med brugertilknytning), fuldt
administrationsinterface for både administrator og brugere/gæster,
afsendelsen af mail ved indskrivning af kommentarer, tilføjelses af
weblog entry ved at sende en almindelig mail og mange små gode
detaljer. Kort og godt - kan næsten, men også kun næsten :) alt hvad
man kan ønske sig!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-01-03 14:07

Allan Jensen wrote:

> [...]
> weblog entry ved at sende en almindelig mail og mange små gode
> detaljer. Kort og godt - kan næsten, men også kun næsten :) alt hvad

Det lyder meget som min - men jeg har ændret og tilføjet en del til
Sunny's