spille computer
Fra : speedy

Dato : 09-01-03 19:12

Hej Ng..

Jeg står skal til at investere i en computer.

Computeren skal udelukkende bruges til spil.

Jeg har været inde på www.shg.dk hvor man kan samle en hel pc selv således
at man for det mest optimale, men det er langt tid siden at jeg har fulgt
med hvad der sker inden for hardware så jeg håber der er et par venlige
sjæle der kan hjælpe.

pc'en må max koste 7000 kr. uden skærm, tastetur, og mus.

Det hele skal købes samme sted.

hvad vil i anbefale??

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 09-01-03 20:28

"speedy" <mhl@besked.com> wrote in message
> [...]
> sjæle der kan hjælpe.
>
> pc'en må max koste 7000 kr. uden skærm, tastetur, og mus.

Her er et bud fra SHG:

310259 Asus A7N8X Deluxe/GD, nForce2
1.329,00
1.329,00
slet
740205 Lite-On CDRW LTR48125S, 48/12/48IDE
489,00
489,00
slet
740200 CDROM 52x Asus, bulk
209,00
209,00
slet
320289 AMD Athlon XP 1900+/266, Sokkel A
699,00
699,00
slet
410011 Diskdrev 3.5" Alps
125,00
125,00
slet
420113 Harddisk 80GB Seagate Barracuda IV
939,00
939,00
slet
810059 Miditower Codegen 6001L, hvid /300W, P4
289,00
289,00
slet
320338 Køler Spire WhisperRock III, Sokkel A
139,00
139,00
slet
350174 Ram 512 MB DDR2700 Performance
1.089,00
1.089,00
slet
340391 Sapphire ATI Radeon 9500 128MB DDR
1.659,00
1.659,00
slet

Varebeløb inkl. moms: 6.966,00

Bemærk at 9500 kortet kan moddes, så det kommer op på højde med 9700kortet
(pt. det hurtigste grafikkort på markedet)
Se http://www.rage3d.com/#1042036107 og http://www.rage3d.com/#1041776416 og
http://www.newz.dk/forum_item.php?id=23851

Håber det kan bruges.
Mvh
Rasmus

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 09-01-03 20:41

On Thu, 9 Jan 2003 20:28:04 +0100, [9000] Rasmus Vestergaard Hansen wrote:

> 810059 Miditower Codegen 6001L, hvid /300W, P4
> 289,00
> 289,00

Jeg må advare imod dette kabinet.
Jeg har et selv, idét jeg engang skulle bruge en PSU, og til den pris kunne
man jo lige godt købe et 6001-kabinet med. Det er det mest skæve og skarpe
lort, man kan finde indenfor kabinet-verdenen.

Brug hellere lidt ekstra på et Chieftec.

--
Simon Walther-Larsen
Haderslev, Sdr. Jylland, Denmark

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 09-01-03 20:48

"Simon Walther-Larsen" <"walther[FJERNES]"@larsen.dk> wrote in message

> [...]
> lort, man kan finde indenfor kabinet-verdenen.
>
> Brug hellere lidt ekstra på et Chieftec.

God pointe. Ville også selv vælge et andet kabinet (f.eks et Antec 1030, som
står under mit bord), men det faldt for 7000,- grænsen..

Fra : speedy

Dato : 10-01-03 21:26

tak for hjælpen Rasmus
"[9000] Rasmus Vestergaard Hansen" <gasjack@FJERNstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:avkig1$n83$1@sunsite.dk...

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 10-01-03 22:44

> tak for hjælpen Rasmus
Det var da så lidt Speedy

Fra : Henning

Dato : 09-01-03 21:44

On Thu, 9 Jan 2003 19:11:56 +0100, "speedy" <mhl@besked.com> wrote:

>Hej Ng..
>
>Jeg står skal til at investere i en computer.
>
>Computeren skal udelukkende bruges til spil.

Køb dig en Plystation2 og en Xbox - så er der masser af penge i
overskud!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : speedy

Dato : 09-01-03 21:55

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Køb dig en Plystation2 og en Xbox - så er der masser af penge i
> overskud!

Jeg fortrækker en pc'er den har en muligheder en playstation ikke har.