Netkabler - 0.5m i forskellige farver ?
Fra : Dennis B

Dato : 09-01-03 16:40

Hvor købes subjt. ?

PFT Dennis

Fra : Villy Jensen

Dato : 09-01-03 16:59

> Hvor købes subjt. ?

Hvad med www.zitech.dk ?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Dennis B

Dato : 10-01-03 14:55

> Hvad med www.zitech.dk ?
>

> Mvh Villy
> http://hjem.get2net.dk/villy

Tjaa de har da én farve ekstra.. Men ikke i 0.5m
Og lige en anden ting... FUCK de er dyre... jeg skal bruge 20-30 stk
(30kr/stk.. kan fåes til 7-8kr/stk i grå)

Men selvfølgelig tak aligevel

Mvh Dennis

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 10-01-03 16:02

> Tjaa de har da én farve ekstra.. Men ikke i 0.5m
> Og lige en anden ting... FUCK de er dyre... jeg skal bruge 20-30 stk
> (30kr/stk.. kan fåes til 7-8kr/stk i grå)

Hint: Der findes sådan nogen gummi ender man kan monterer ovenpå det der alm
stik. Men måske er de til selvbygger som har mulighed for at klipse stikkene
selv på.
mvh MIC

> Men selvfølgelig tak aligevel
>
> Mvh Dennis

---

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 10-01-03 15:31

Dennis B wrote:

> Hvor købes subjt. ?
>
> PFT Dennis

Prøv at tage fat i Mercodan og hør hvilken forhandler (hvis de har
sådanne) der har købt denne type sidst.

http://www.mercodan.dk/mercodan/main.asp?cat=patch

/klaus

Fra : Dennis B

Dato : 13-01-03 11:10

> Prøv at tage fat i Mercodan og hør hvilken forhandler (hvis de har
> sådanne) der har købt denne type sidst.
>
> http://www.mercodan.dk/mercodan/main.asp?cat=patch
>

> /klaus

Måske er jeg bare for nærrig..
Men kan det passe at et kabel koster 3-4 gange mere fordi det er farvet ?

Er der ikke nogen der kender et sted de kan købet til under 20kr/ stk for
0.5m

Mvh Dennis