Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Telefonoprettelse
Fra : Brian Ehlers Peterse~

Dato : 09-01-03 14:44

Jeg vil gerne vide, hvor det bedst kan betale sig at oprette et nyt
fastnet abonnement, da jeg for første gang skal have fastnet nummer. Jeg
vil helst være uafhængig af TDC.

Jeg skal ikke bruge telefonen ret meget, så hvis der er noget uden
abonnement ville det jo passe fint.

På forhånd tak.

Brian

Fra : JerryTM

Dato : 10-01-03 10:00

Hej,

Telia har et produkt hvor du ikke betale oprettelse, men efter min viden pt.
er der ingen teleselsskaber der tilbyder fastnet telefon uden et abb.

TDC har et andet tilbud der hedder at hvis du oprettet fastnet telefon og en
ADSL bredbånd. betaler du ikke oprettelse gebyr på telefonen, så er der
altså 900 - 1000 kr at spare der.

Men ellers ring til de forskellige selsskaber, Jeg ville nok anbefale dig at
vælge imellem TDC, Telia eller Tele2 da det er dem der er i mindst økonomisk
"krise"

Og uafhængig bliver du aldrig af TDC da det er dem der ejer kabelerne i
jorden. og hvis de telefon går fejl skal du vente ekstra lang tid på at den
gå iorden, blandet andet fordi de andre selsskaber ikke nødvendigvis straks
melder fejlen til TDC. Tænk også over det!