gammelt bundkort søges.
Fra : Lars Pedersen

Dato : 09-01-03 14:47

Er her en der ligger inde med et gammelt bundkort som understøtter en AMD
K6-2, 350Mhz.?
Det må ikke koste noget særligt, da det jo næsten ikke har nogen værdi idag.

ps. Svar mig venligst her i gruppen, da emailen er fiktiv

Fra : Devast8or

Dato : 09-01-03 15:28

Du har nok mere held med dig i en markedgruppe, f.eks. dk.marked.privat.edb

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Pedersen

Dato : 09-01-03 22:30

OKI...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-01-03 15:08

Den slags skal du efterlyse i markedsgruppen. Der kan du også se hvad
prisniveauet er.
Julemanden er taget på ferie.

FUT:
dk.marked.privat.edb.bundkort+cpu