kabinetblæser - en killer
Fra : Peter Ulriksen

Dato : 09-01-03 13:39

Jeg skal bruge en kabinetblæser der bare kan flytte noget luft. Jeg er
ligeglad med støjen, men den må ikke koste mere end ca. 130 kr. Den skal
kunne flytte meget luft ind i et kabinet med AMD.

Fra : Skurken

Dato : 09-01-03 13:55

> Jeg skal bruge en kabinetblæser der bare kan flytte noget luft. Jeg er
> ligeglad med støjen, men den må ikke koste mere end ca. 130 kr. Den skal
> kunne flytte meget luft ind i et kabinet med AMD.

Kig på www.edbpriser.dk der kan du finde en masse under
Hardware/kabinettilbehør

Fra : Kenneth Boye

Dato : 09-01-03 14:14

Det kunne være denne her:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=134&page=1

Den helt vilde, som også koster noget mere er denne her:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=175&page=1

Mvh.
Kenneth Boye

Fra : Ole Stigaard

Dato : 09-01-03 15:55

"Peter Ulriksen" <peter.u@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3e1d6d79$0$1739$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Jeg skal bruge en kabinetblæser der bare kan flytte noget luft. Jeg er
> ligeglad med støjen, men den må ikke koste mere end ca. 130 kr. Den skal
> kunne flytte meget luft ind i et kabinet med AMD.
Isenkræmmeren har sikkert en bordventilator stående fra sidste sommer som du kan få for de penge. Det kræver blot en lettere
medifikation af siden af kabinettet at få plads til den, men jeg garanterer at den kan flytte _nok_ luft. (Garanterer, som i mere
end nogen 80-120mm. blæser).

En bekendt lavede tricket, og lidt blærerøvseffekt har det da

--
Mvh Ole S

Fra : pivnu

Dato : 09-01-03 20:26

Pabst, som kan findes på edbpriser.dk, får ret god omtale.
Vil selv have et par stykker af dem.

--
M.v.h.
Lene

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-03 21:58

"Peter Ulriksen" <peter.u@mail.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge en kabinetblæser der bare kan flytte noget luft. Jeg er
> ligeglad med støjen, men den må ikke koste mere end ca. 130 kr. Den skal
> kunne flytte meget luft ind i et kabinet med AMD.

Find en 230 Blæser i en elektrokstrammel losseplads e.l, som er lavet til
store elektronikdimser, de kan flytte noget luft