Strømkabel til skærm
Fra : Mads

Dato : 09-01-03 11:39

Jeg har en skærm med et strømkabel der skal ind i strømforsyningen, men min
strømforsyning har ikke stikket!! hvad kan jeg så gøre??

Fra : P N

Dato : 09-01-03 11:52

On Thu, 9 Jan 2003 11:38:38 +0100, "Mads" <ja@c.dk> wrote:

>Jeg har en skærm med et strømkabel der skal ind i strømforsyningen, men min
>strømforsyning har ikke stikket!! hvad kan jeg så gøre??

Du køber en ny ledning med alm. 220 volt stik eller
du monterer selv et 220 volt stik på den ledning du
allerede har. Såden et stik koster ikke mange kroner.

mvh PN

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-01-03 12:10

P N wrote:

> Du køber en ny ledning med alm. 220 volt stik eller
> du monterer selv et 220 volt stik på den ledning du
> allerede har. Såden et stik koster ikke mange kroner.

Der er faktisk vild forskel på hvad den ledning koster, jeg har set den
fra 130 kr hos diverse PC-forretninger, ned til hhv. 27 og 19 kr for m/
og u/ jord. (edbpriser.dk)

Stikket kan man købe til næsten ingen penge, hvis man spørger det
rigtige sted. (nærmeste elektriker)

Fra : P N

Dato : 09-01-03 12:07

On Thu, 09 Jan 2003 12:09:34 +0100, "Jens C. Hansen [Odense]"
<greylion@gmx.net> wrote:

>Stikket kan man købe til næsten ingen penge, hvis man spørger det
>rigtige sted. (nærmeste elektriker)

I den lokale Superbrugs koster et løst stik en flad tier.
Det er da en overkommelig pris. De fleste byggemarkeder
plejer også at have stik i det prisleje.

mvh PN

Fra : Quibbler

Dato : 09-01-03 11:57

"Mads" <ja@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> strømforsyning har ikke stikket!! hvad kan jeg så gøre??
>
> Du kan stikke et alm. kabel til computeren ind i. Stikkene passer sammen,
det ser lidt kluntet ud men virker.
Jeg har selv kørt med det

Michael.