Auto-center på Wingman Force 3D
Fra : Kalleguld

Dato : 09-01-03 00:15

Hej i gruppen.

Jeg har et Logitech Wingman Force 3D (joystick m. force-feedback( herefter
FF)).

Jeg vil gerne bruge det i Battlefield 1942, men spillet understøtter ikke
FF, så der er ikke noget auto-center på, og det er temmelig irriterende.
Der er ikke nogen indstillinger i driveren eller softwaren hvor det kan
slåes til, og heller ingen knapper på joysticket.
Jeg har søgt på google, men jeg kunne ikke finde noget.
Er der nogen der ved hvordan man laver dette? evt kender et program der kan
gøre jobbet?

Jeg ville blive meget glad hvis I kan hjælpe

Kalleguld

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 10-01-03 16:03

> ikke FF, så der er ikke noget auto-center på,

Har du prøvet og se om de nyeste driver hos logitech ikke har mulighed for
at sætte x i autocentrering?
mvh MIC

---

Fra : Kalleguld

Dato : 11-01-03 18:37

"Michael_Sørensen" <nomail@spam.dk> wrote in message

> Har du prøvet og se om de nyeste driver hos logitech ikke har mulighed for
> at sætte x i autocentrering?
> mvh MIC

ja, jeg har prøvet den nyeste driver, der er ikke noget.

Kalleguld