Force Feedback Wheel
Fra : wizarx

Dato : 08-01-03 21:25

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med dette problem :

Når jeg vil spille Need for speed 2 hot persuit, så virker rattet perfekt
undtagen force feedback delen og det er slået til inde i menuen, men når jeg
spiller F1 2002 så virker det fint.
Håber der er nogen der kan hjælpe. Tak

MVH. wizarx

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-03 00:10

In article <uO%S9.144$Sh4.5396@news.get2net.dk>, wizarx@get2net.dk
says...
> Når jeg vil spille Need for speed 2 hot persuit, så virker rattet perfekt
> undtagen force feedback delen og det er slået til inde i menuen, men når jeg

NFS2 kan ikke håndtere USB-enheder med FF.

- Jeg har samme problem

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 09-01-03 10:31

Mit virker - med seriel forbindelse - men ikke særlig kraftigt.

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-03 15:26

In article <3e1d3fd5$0$218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
pialykke@fjernmigget2net.dk says...
> Mit virker - med seriel forbindelse - men ikke særlig kraftigt.

Det er jo heller ikke USB...

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 09-01-03 16:23

> In article <3e1d3fd5$0$218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> pialykke@fjernmigget2net.dk says...
>
> Det er jo heller ikke USB...

Næeh, men så er der da håb forude. F.eks. kan man forsøge sig med at sætte
sådan en usb-seriel-transmogrif på.

Dét problem ville jeg da gene bytte med mit thrustmaster-bøvl (se tråden
Thrustmaster T2 not connected fra 7. januar).

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-03 20:38

In article <3e1d9250$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
pialykke@fjernmigget2net.dk says...
> Næeh, men så er der da håb forude. F.eks. kan man forsøge sig med at sætte
> sådan en usb-seriel-transmogrif på.

Det vil ikke virke.

Fra : testpersonen

Dato : 09-01-03 16:35

"wizarx" <wizarx@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> undtagen force feedback delen og det er slået til inde i menuen, men når

Hvis du har orginal spillet er der en beta patch ude som løser problemet for
nogle rat (logitech)
jeg har dog ikke orginal spillet og kan ikke afprøve det ordenligt.. dog har
jeg engang haft FF i HP2 på en eller anden underlig måde..
Det problem jeg har er at mit MOMO rat efter 1 bane og skift til anden bane
bruger 100% cpu kraft og spillet derfor kører utroligt langsomt.. så skal
jeg ud af spillet og starte det igen så kører det normalt .. lige til man
skifter bane :(

Testpersonen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-01-03 20:39

In article <3e1d9683$0$219$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
testpersonen@get2net.dk says...
> Hvis du har orginal spillet er der en beta patch ude som løser problemet for
> nogle rat (logitech)

Jeg har både originalspillet og en piratudgave. Jeg anvender pirat'en,
da det originale slet ikke vil lade sig installere...