Erfaring med "multi"-printere søges
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-01-03 16:29

Sagen er den, at jeg skal købe en "multi"-printer (scanner, kopimaskine
osv) for en bekendt. Jeg søger derfor erfaringer med disse...

Har blandt andet set, at HP er kommet med en HP Officejet psc 2210.
Prisen er dog lidt pebret.

Printeren skal bruges til alt tænkeligt, bl.a andet også udskrivning af
billeder fra Digital kamera.

Nogen anbefalinger?

\Mandal

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 17:03

Brian Fisker [8900] wrote:
> [...]
> disse...
>
> Printeren skal bruges til alt tænkeligt, bl.a andet også udskrivning

Vi har en HP OfficeJet K60 og den skriver og scanner
virkeligt godt. Ang. udskrivning fra digital kamera, sørg for
at købe en med nyeste PhotoRet teknologi.
Vores printer har PhotoRet III og den skrive virkelig flotte
billeder ud.

Ang. scanneren, ville jeg købe en med flatbed scanner, da
man så kan scanne ind fra bl.a. bøger. Det kan man ikke med
vores:
<http://shor.ter.dk/834468091> (vores er magen til)

HP Officejet psc 2210 lyder fornuftig i mine øjne, den har bl.a.
flatbed scanner og bruger PhotoRet IV teknologien:
<http://shor.ter.dk/49384399>

Prisen syntes jeg nu ikke er så pebret endda:
<http://shor.ter.dk/563267581> ca. 3000kr.

Skal du have en alm. printer med PhotoRet IV, lander du
lige over de 1000kr.:
<http://shor.ter.dk/599216882>
<http://shor.ter.dk/259661718>

Mvh.
Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 17:06

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> HP Officejet psc 2210 lyder fornuftig i mine øjne...

Jaa, jeg kan mange ting ;)

/Mikael

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-01-03 16:46

> Jaa, jeg kan mange ting ;)

Og jeg er tilfreds med min

/A

Fra : kim014

Dato : 08-01-03 17:25

Hp har en all in one printer på tilbud mange steder nemlig HP psc 750 til
ca.1500,- og den har også photoret III teknologi. Mvh. Kim

Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-01-03 17:49

hp 750 er set til ca. 1200,- for nylig.... jeg mener det var i bilka -
ihvertfald en af de store kæder

har dog ingen erfaring med den, mvh. Henrik

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 08-01-03 18:30

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message

> Har blandt andet set, at HP er kommet med en HP Officejet psc 2210.
> Prisen er dog lidt pebret.

Hvis du kan undvære fax, så er HP 2110 noget billigere end den du nævner.
God printer med Photoret IV hvis du udskifter den medfølgende farvepatron.
Har dog læst flere steder, at Photoret III er glimrende i langt de fleste
tilfælde. Eneste minus ved denne printer er, at den nogle gange er lidt sløv
i optrækket til at påbegynde iværksatte jobs. Kan muligvis være min
driverinstallation den er galt med, så hvis andre med denne printer ikke kan
genkende min beskrivelse, så sig endelig til.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-01-03 20:23

Mads Holmer-Jensen wrote:
> [...]
> jobs. Kan muligvis være min driverinstallation den er galt med, så
> hvis andre med denne printer ikke kan genkende min beskrivelse, så

Problemet er, at han gerne vil have memorycard læseren til digitale
billeder. Den findes vist kun i psc 2210 og psc 950.

\Mandal

Fra : Esben

Dato : 08-01-03 20:43

> Problemet er, at han gerne vil have memorycard læseren til digitale
> billeder. Den findes vist kun i psc 2210 og psc 950.

Hvis det kun er for kortlæserens skyld, så er det vel billigere at købe
sådan en ved siden af 2110'eren. Så går lidt af idéen af multimaskinen
dog.

--
Esben

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-01-03 20:51

Esben wrote:
> Hvis det kun er for kortlæserens skyld, så er det vel billigere at
> købe sådan en ved siden af 2110'eren. Så går lidt af idéen af
> multimaskinen dog.

Som sagt skal jeg købe den for en anden, og han har tilsyneladende penge
nok - samtidig vil han gerne und gå at skulle bruge computeren, for
at printe billeder fra kameraet (hint: han er *helt* nybegynder indenfor
PC).

\Mandal

Fra : Esben

Dato : 09-01-03 10:18

> [...]
for
> at printe billeder fra kameraet (hint: han er *helt* nybegynder

Så ville jeg snuppe 2210'eren :)

--
Esben

Fra : Brian Knudsen

Dato : 09-01-03 21:18

On Wed, 8 Jan 2003 20:23:18 +0100, "Brian Fisker [8900]"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

Jeg har en HP officejet d145 det fede med den er at der følger
duplex enhed med og man kan købe en extra pakke som kan indholde 250
ark papir..

Brian

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 09-01-03 16:43

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@fjernstofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3e1c5fbf$0$1748$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> driverinstallation den er galt med, så hvis andre med denne printer ikke kan
> genkende min beskrivelse, så sig endelig til.

Hej Mads
Jeg har en 900 serie printer, da jeg havde en kompatibel patron siddende i den kunne den være længe om at starte 2. og de
efterfølgende printjob.
Nu er patronen skiftet til orginal HP og problemet er væk, underligt underligt troede selv det var driver
prøvede at installere om, men fejlen er væk med patronen.
Paul Ø. Sørensen
www.paul.sorensen.as
paul@sorensen.as

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 09-01-03 16:56

"Paul Østerby Sørensen" <paul@sorensen.as> wrote in message

> [...]
underligt troede selv det var driver
> prøvede at installere om, men fejlen er væk med patronen.

Hmm, jeg bruger stadigvæk den patron, som printeren blev leveret med, så der
burde ikke være problemer med kompatibiliteten.

Mads Holmer-Jensen