Upload-system
Fra : Steffansteffan

Dato : 08-01-03 16:17

Er der nolge der ved hvor man kan finde et godt upload-system til eget
brug.

F.eks. et som dette: http://www.Supermodel.dk

Man skal kunne uploade billeder og tekst til billederne.

og det skal være gratis :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jimmy

Dato : 08-01-03 17:01

"Steffansteffan" <Steffansteffan.news@kandu.dk> wrote in message
> Er der nolge der ved hvor man kan finde et godt upload-system til eget
> brug.
>
> Man skal kunne uploade billeder og tekst til billederne.

http://www.pstruh.cz/help/ScptUtl/library.htm

Deres gratis version er fantastisk.

Koden i den kan man diskuttere.

Den er ofte ikke konsistent i letter-casing og kan optimeres en del, men
den skalerer perfekt og jeg har ikke haft problemer med den ved sites i
prod.

Mvh
Jimmy

Fra : Henrik Hansen

Dato : 12-04-03 03:26

Hvordan får man det der til at fungere???

Jeg har hentet en zip med et hav af filer. Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg
skal starte???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne