2 problemer med netværk...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-01-03 14:04

Hej

Jeg har 2 problemer med mit netværk.

1)

Har et problem med "Dokumenter" på én af mine maskiner (PC1) på mit
hjemme-netværk.
Problemet er kommet efter en formatering og nyindstallation af WinXP.

Før, da det virkede, var det sådan : Jeg har lagt "Dokumenter" over på
"Drevet", og så er det kun den bruger der er der kan komme i sin"egen"
"Dokument"-mappe, men man kunne også hvis man var logget på én af de 2 andre
PC'er der er på net-værket, selvfølgelig med samme brugernavn og
adgangskode, som man har på PC1, også komme i sin"egen" "Dokument"-mappe på
PC1, men det kan man ikke mere.
Hvad kan der være galt,synes jeg har været alt igennem ?

Håber det er til at forstå hvad mit problem er

2)

Også PC1, jeg har en printer "Epson Stylos Photo 700" tilsluttet netværket
via en printserver "HP Jetdirect 170X" - men der er problemet at jeg kun kan
printe 1 -2 udskrivninger, så låser programmet jeg printer fra f.eks word,
og så kan jeg lave en ctrl+Alt+del, for at lukke programmet, også bliver jeg
nød til at genstarte, for at jeg kan printe igen, men stadig kun 1- 2
udskrivninger så er den gal igen, og det er kun denne maskine det er galt
med, de 2 andre PC'ere kan sagtens printe alt det, det skal være

PC1 kører winXP pro
De 2 andre er en WinXP Pro og en Win2000 Pro

Mange tak på forhånd
--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==