> Så jeg ville bare lige høre om der var andre med så kedelige erfaringer.
> Hvis jeg ikke snart får den tilsendt, vil jeg jo til at gøre temmeligt
meget
> vrøvl over det og finde ud af om andre skal med på vognen.
Det bliver vist ikke spor aktuelt alligevel !!
>Jeg har været meget tålmodig indtil nu og føler mig dybt åndsvag, at jeg
kunne finde >på at stole på dem og betale så mange penge før jeg havde varen
i hus.....
Hvis jeg allerede nu har spredt lidt usikkerhed om Moderjord Babykram, så
håber jeg meget, at jeg kan rette lidt op på det igen, ved at meddele, at
jeg lige nu har haft telefonisk kontakt med dem igen. De kan slet ikke
forstå den ikke er kommet frem - blev sendt een af de sidste dage i
december. Men de vil i dag sende en ny og sender uden beregning en kjole med
(jeg mener den koster 500 kr) pga fejlen. Og eftersom de egentlig kun var
skyld i at den ikke kom i første omgang - havde glemt den - og at fejlen nu
ligger hos Post Danmark, synes jeg det er ekstremt flot at de sender en
kompensation med!!
Iben