Hvad betyder dette?
Fra : Stig Arnason

Dato : 08-03-01 16:38

Min asp side virker fint indtil jeg uploader den og tester den online hvor
jeg for meddelelsen:
Hvad kan fejlen være er det den server jeg ligger på eller hvad ?
/Magnus

The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot
be displayed.

Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later; it does not normally
take a long time for an application to restart.
Open the www.domain.dk home page, and then look
for links to the information you want.

HTTP Error 500-12 Application Restarting
Internet Information Services

Background:
The request cannot be processed while the Web site is
restarting.

Fra : Gerner

Dato : 08-03-01 18:44

On Thu, 8 Mar 2001 16:38:11 +0100, "Stig Arnason"
<sa-dekoration@mail.dk> wrote:

>Min asp side

Du burde vel spørge i en gruppe der berører den slags.
Og undlade at krydsposte. Et indlæg hører kun til i een gruppe.
Til dem der svarer, slet den gruppe i ikke svarer i.
Jeg sætter denne tråd til ignore når dette er sendt.
(tænk at folk ikke kan skrive en bedre beskrivelse i subject)

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.