Godt sted at købe PC ?
Fra : Jens_Jensen

Dato : 08-01-03 00:32

Godt sted at købe PC i København eller Nordsjælland ? (skriv
web-adresse)

Det skal være en rigtig computerforretning.
Der er tale om en stor PC .

Konfigurationen skal ca. svare til nedenstående set på
http://www.hardnsoft.com/ :

Cult Millennia P425
Intel P4 2.533MHz, 512 MB DDR, 2x 80GB, DVD+RW, GeForce4 TI4600
Kun kr.
16.695,00
Nu med Intel Pentium 4 processor med 512kb cache, 40x/12x/48x CD-RW
brænder og Logitech Cordless Desktop Optical i sort design.
Vi har ligeledes forstærket maskinen på grafikfronten, hvor vi har
udstyret maskinen med det nyeste inden for 3D Grafikkort, nemlig
GeForce4 TI4600 med hele 128 MB DDR RAM.
Cult Millennia P4 leveres nu også med BlueTooth til trådløs
kommunikation med f.eks. Mobiltelefoner, PDA´er mv. Som kronen på værket
er maskinen udstyret med Creative Labs lydkort med indbygget Dolby
Digtal Dekoder og et sæt Inspire 5300 Surround højttalere.

+ TV-tuner

Tak for svar

Hilsen

Jens Jensen

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren

Dato : 08-01-03 15:52

> [...]
> er maskinen udstyret med Creative Labs lydkort med indbygget Dolby
> Digtal Dekoder og et sæt Inspire 5300 Surround højttalere.

Hej Jens,

Mit råd er, at du ikke skal købe ovenstående, dels er det for dyrt og
ligeledes er flere komponenter af tvilvsom kvalitet(i forhold til prisen).
Jeg vil foreslå du køber PC-delene over nettet, hvorved du selv bestemmer
hvad den skal bestå af. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og du kan få en
kvalitets PC med samme specs. (endog med hurtigere RAM PC2700) opbygget med
ASUS (som er kendt for deres kvalitet/stabilitet/ydelse) bundkort og
skærmkort til max. 13500kr. Jeg hjælper gerne til med indkøb og og bygning
af PC'en for et passende beløb og så har du stadigvæk sparet ihvertfald 2500
kr.

Og til sidst, ja, jeg ved godt du spurgte efter en rigtig
computerforretning, det er bare ikke noget kvalitetsstempel og når du vil
ofre så meget, så skal prisen vel også matche kvaliteten.

Mvh.
Søren