trådløst Keyboard?
Fra : MB

Dato : 08-03-01 16:11

Hej
Jeg er på udkig efter et trådløst keyboard og så tænkte jeg at jeg ville
trække på denne NG's erfaringer.

Jeg leder efter et keyboard som for det første er trådløst og for det andet
bruger Radiobølger (ikke infrarød) og for det andet skal der være indbygget
et pegeredskab af en art, det være sig en trackpoint eller en mousepad eller
sådan noget!

Er der en der kender et keyboard der opfylder så vil jeg gerne høre om det

på forhånd tak

MVH
Morten

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 08-03-01 17:24

Logitech, er så vist jeg ved, det eneste der opfylder de første to
kriteriet - hvis du er heldig har de også en model der opfylder det 3.
Lad mig sige det sådan her - hvis der er nogen der har, er det Logitech.

/Klaus

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 08-03-01 21:27

Iflg. http://www.logitech.com/cf/products/keyboards.cfm?37,66 så er der
desværre ingen med pege redskab

Janner

Fra : Jonas Christensen

Dato : 08-03-01 22:55

> Er der en der kender et keyboard der opfylder så vil jeg gerne høre om det

Tjaa... de findes tråsløse med trackball... Jeg har siddet og leget med ét i
Fona :)
- men jeg ved ikke, om det var med infarød eller hvad det hed...

en fyr havde for ikke ret lang tid siden ét til auktion på QXL.dk...

mvh

Jonas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-03-01 23:46

Hej Morten

De to første krav opfylder Logitech iTouch og det tredie krav opfylder den
medfølgende trådløse mus.

De findes nu i varianter fra 600 kr (3 hotkey), 900 kr (12 hotkey) og op.
Dette er skrevet af en tilfreds iTouch bruger

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

MB <dont-spam-me@post.cybercity.dk> skrev i en