UT2003 og InnoVision Geforce 4 DVI TI4400
Fra : Mercenary

Dato : 07-01-03 20:03

Hej i gruppen

Jeg har netop fået mit nye grafikkort, og har med længsel set frem til at
kunne spille UT2003.
Men det fungerer bare ikke. Der sker det at når jeg starter UT2003 kommer
det runde Nvidia logo frem på skærmen (det hvor manden med rocket launcheren
hopper ud af), og så fryser spillet fast.
Efter en lang pause kommer jeg så ind i menuen hvor alt ser ud til at virke
OK.
Starter jeg så et spil fryser billedet fast igen, i en lang periode.
Så kan jeg rende lidt rund og BANG, spillet fryser igen......o.s.v

Jeg har prøvet at bruge Nvidia's nyeste
drivere.....................................................ingen effekt
Har prøvet at bruge ældre Nvidia
drivere.............................................................ingen
effekt
Jeg har prøvet InnoVision's egne
drivere..................................................... heller ingen
effekt
Jeg har patchet UT med sidste nye
patch.....................................................stadig ingen
effekt
Jeg har prøvet at køre UT i safe-mode med alle 'flueben' krydset
af...........absolut ingen effekt

Jeg har pludselig også problemer med at køre GTA3 !!!
Skærmen går blank, og jeg får en 'out of scan range' meddelelse på mit OSD.
Spillet kører, for jeg kan høre musikken og lyden når jeg flytter cursoren
med piletasterne.

Mit system består af følgende:
MB Epox 8K3A+ med VIA KT133A crapsæt, nyeste BIOS
CPU AMD T-bird 1,2 GHz/266 FSB
RAM 2 x 256 MB Apacer SDRAM PC133

Kortet har været prøvet i 2 andre computere med samme resultat.
hhv et P4 system med Intel chipsæt, og et andet AMD system med VIA chipsæt.

Er der nogen derude der kan hjælpe en stakkels mand, der føler sig flået for
2 kilo ?????

PS .
Jeg X-poster til 3 andre grupper, da jeg mener at spørgsmålet er relevant i
alle grupperne.
--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 23:21

Mercenary wrote:
> Jeg X-poster til 3 andre grupper, da jeg mener at spørgsmålet er relevant i
> alle grupperne.

Så har du ikke gjort dit hjemmearbejde for spørgsmål om Unreal engine
basseret spil er kun dækket af dk.spil.first-person-shooter.unreal og
hører ikke hjemme andre steder, heller ikke i grafikkort gruppen da den
kun vedrører hardware.

Jeg vil opfordre dig til at lave et nyt indlæg i den rigtige gruppe, så
er der nok hjælp at hente og samtidig vil jeg opfordre alle andre til at
undlade og hjælpe til det oprindelige indlæg. Ellers så ser vi snart
x-posts i alle retninger og alt bliver noget rod!

Mvh

Bruno aka. [TL]-Cool.DK- (Når nu vi taler Unreal)

Fra : Mercenary

Dato : 08-01-03 00:04

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> basseret spil er kun dækket af dk.spil.first-person-shooter.unreal og
> hører ikke hjemme andre steder, heller ikke i grafikkort gruppen da den

Nu kunne det jo være at det havde noget med hardwaren at gøre, derfor mener
jeg at det også er relevant at poste her.

Fra : Madsen

Dato : 08-01-03 00:10

Mercenary skrev:

> Nu kunne det jo være at det havde noget med hardwaren at gøre,
> derfor mener jeg at det også er relevant at poste her.

Kunne man så ikke lokke dig til at læse følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>
Det er rimelig usmart at sende til så mange grupper på een gang uden
samtidig at lave FUT til den meste relevante. Hvorfor kan du læse på
omtalte link.

FUT: <news:dk.admin.netikette>
Svar til dette indlæg vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.