Cliché
Fra : Peder Porse

Dato : 07-01-03 19:49

Er de meget uheldige, eller er de bare ligeglade med deres kunder..

Næsten hver aften er der kortere elelr længere perioder, hvor man ikke
kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt at logge på
for at læse mails overhovedet..
pp
--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Rasmus ...

Dato : 07-01-03 19:56

Peder Porse wrote:
> [...]
>
> Næsten hver aften er der kortere elelr længere perioder, hvor man ikke
> kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt at logge

Godt man ved, at der kun er ét selskab der er sådan - så er man nemlig
ikke i tvivl om at det er Teledanmark der snakkes om her...
__
Rasmus

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 08-01-03 08:47

men det er det så ikke

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 07-01-03 20:29

"Peder Porse" <pp@pederporse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Næsten hver aften er der kortere elelr længere perioder, hvor man ikke
> kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt at logge på

Hvad sagde din udbyders kundeservice da du ringede og snakkede med dem? De
må da have kunnet give dig en forklaring på dine problemer?

/Anders

Fra : Peder Porse

Dato : 07-01-03 20:33

De startede telefonsvarerebn da de gik hjem kl. 16..
pp

--
Your favorite stores, helpful shopping tools and great gift ideas.
Experience the convenience of buying online with Shop@Netscape!

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 08-01-03 09:29

Venligst læs, http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Morten!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-01-03 20:35

Peder Porse <pp@pederporse.dk> wrote in

> [...]
> ikke kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt
> at logge på for at læse mails overhovedet..

Jeg har også Cliché som host af et webhotel. Der har mere eller mindre
været daglige udfald i adgang til mails det sidste lange stykke tid.

Jeg bruger ikke webhotellet ret meget, så det kan jeg ikke udtale mig
om. Men sidst jeg brokkede mig per mail over de mange udfald med
mailserveren fik jeg intet svar, og er så begyndt at bruge en
amerikansk service der er noget dyrere og langt bedre i stedet. JEg har
dog stadig mit andet domæne hos Cliché, men har ingen planer om at
forny når min forudbetalte periode ophører.

Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 08-01-03 00:59

"Peder Porse" <pp@pederporse.dk> wrote in message
> Er de meget uheldige, eller er de bare ligeglade med deres kunder..

Ingen af delene - nok nærmere et spørgsmål om at få hvad man betaler for.

> Næsten hver aften er der kortere elelr længere perioder, hvor man ikke
> kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt at logge på
> for at læse mails overhovedet..

Der er øjensynligt mange problemer med deres mailserver, så de bør ikke
vælges hvis det er et væsentligt kriterie. Derimod har jeg kun meget gode
oplevelser med stabiliteten af deres webhotel, samt service på denne. Da jeg
blev kunde 95% pga. webhotellet gør det mig til en overordentligt tilfreds
kunde, men ingen tvivl om at man skal overveje hvad det er man vægter højt.

Derudover havde dette indlæg nok været mere relevant i

mvh
/Kasper
Som kun repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 09-01-03 22:12

> [...]
>
> Næsten hver aften er der kortere elelr længere perioder, hvor man ikke
> kan læse mails . men i dag har det faktisk ikke været muligt at logge på

Who the F.U.C.K er Cliché . En ny ISP eller noget?

Bare af ren interesse

VH
Peter

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-01-03 22:19

On Thu, 9 Jan 2003 22:12:23 +0100
"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote:

> "Peder Porse" <pp@pederporse.dk> skrev i en meddelelse

> Who the F.U.C.K er Cliché . En ny ISP eller noget?
>
> Bare af ren interesse

har du prøvet cliche.dk ? og ja det er en ganske billig ISP.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-01-03 22:40

Hej

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>har du prøvet cliche.dk ? og ja det er en ganske billig ISP.

Nja, det er vel ikke helt korrekt! - Cliche er en webhotel udbyder, som
har været på markedet i ca. 1 år i disse dage.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-01-03 22:47

[snip]
> Nja, det er vel ikke helt korrekt! - Cliche er en webhotel udbyder,
> som har været på markedet i ca. 1 år i disse dage.

yep ISP var måske lige at give dem lidt for meget at lave :o )

Fra : N/A

Dato : 15-01-03 12:34

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-01-03 12:34

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in

> Ja måske, men det lyder nu utroligt de kan få en forretning til at
> køre rundt med de priser uden anden form for indtjening, for det
> ser sku billigt ud

Mailserveren kører også derefter skulle jeg hilse og sige. Jeg har en
af de større løsninger hos dem, men det ændrer ikke på at man MEGET
ofte får fejlmeldinger når man prøver at tjekke mail.

Flemming