Voice over ip / nat
Fra : Towli

Dato : 07-01-03 18:03

Hej

Findes der et program der gør (video)-telefoni mulig via en Cisco 667 router
(Nat)???
1000 tak
/Jan

Fra : Thomas

Dato : 07-01-03 18:07

Ja eyeball chat- Det virker med min Cisco 677 og cybercity forbindelse!
http://www.eyeball.com/

Det er ret fedt og gode indstillings muligheder. Taler selv med venner i USA
og Danmark!

--

MVH
Thomas R. N. Jansson

Fra : Towli

Dato : 07-01-03 18:10

WAU hurtigt og godt svar 1000 tak - det glæder jeg mig til at prøve !

/Jan

Fra : Towli

Dato : 07-01-03 18:11

1000 tak for det relevante og hurtige svar

Fra : Thomas

Dato : 07-01-03 18:21

Så lidt... håber det virker!
--

MVH
Thomas Jansson

Fra : Ole Ernst

Dato : 09-01-03 20:27

Eyeball kører oxo perfekt her med 677 - yahoo messenger virker oxo.

Dorph