Pentium 4 stik ?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 08-03-01 15:21

Hej

Læst:
Passer i alle ATX kabinetter, og leveres med Pentium 4 stik.

Hvad betyder leveres med Pentium 4 stik ?

At den ikke kan brugers til et soltek bundkort med en AMD processor ?

Henrik

Fra : Butch

Dato : 08-03-01 16:10

> [...]
>
> Hvad betyder leveres med Pentium 4 stik ?
>
> At den ikke kan brugers til et soltek bundkort med en AMD processor ?

Hej
Jeg går udfra at du taler om en PSU. Det betyder bare at du har muligheden
for at tilslutte PSU'en et et P4 mobo. Power stikket til AT, ATX og P4 er
forskellige derfor må man have forskellige stik til at tilslutte strømmen
til mobo'et. I takt med at P4 bliver mere udbredt vil vi sikkert se flere og
flere PSU'er som naturligt understøtter dene standart. Der gik jo heller
ikke lang tid fra ATX kom frem til den helt overtog AT standarten. ATX vil
dog sikkert også findes fremover da det er det system AMD bruger. De fleste
nye psuer vil sikkert understøtte alle standarter.
Hilsen
Butch

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 08-03-01 16:21

"Butch" <n.n@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg går udfra at du taler om en PSU.

Ja, sorry.

> [...]
fleste
> nye psuer vil sikkert understøtte alle standarter.

Tak for dit svar.

Henrik

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-03-01 16:43

Hej Butch

> [...]
> for at tilslutte PSU'en et et P4 mobo. Power stikket til AT, ATX og P4 er

Hvor i består forskellen på ATX og P4 PSU stik ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-03-01 23:57

On Thu, 8 Mar 2001 15:20:41 +0100, Henrik Bruun-Petersen wrote:

>Hej
>
>Læst:
>Passer i alle ATX kabinetter, og leveres med Pentium 4 stik.
>
>Hvad betyder leveres med Pentium 4 stik ?

Udover det normale ATX strømstik er der et supplerende
strømstik, først set til PIV'en med så vidt jeg ved vil de nye
dual K7 bundkort, der begynder at dukke op om en måneds tid
eller to, også benytte dette.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
If I only had a nickel for every time Windows crashed ...