visning efter dato
Fra : Fabritius

Dato : 07-01-03 17:48

Hejsa

Jeg er ved at lave et website i frontpage, men har desværre løbet
hovedet imod en mur. Der er i frontpage en funktion der gør at der vises
forskellige sider alt efter dato og tidspunkt. Denne funtion vil jeg
godt bruge, men dato og tid er ikke givet på forhånd. Disse skal hentes
fra en database hvor datoerne løbende opdateres, men hvordan gør man
det?

Er der nogen der kan hjælpe mig med det? JEg ved godt at det er meget
kort beskrevet her, mne jeg ved ikke helt hvilke andre informationer der
er nødvendige. Jeg svarer selvfølgelig gerne på diverse spørgsmål, som
gør det lidt nemmere at finde du af hvaed jeg mener.

/Claus
- Skriver fra kandu.dk, da jeg ikke har adgang til news herfra.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulrik Friis

Dato : 08-01-03 19:48

"Fabritius" <Fabritius.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nødvendige. Jeg svarer selvfølgelig gerne på diverse spørgsmål, som
> gør det lidt nemmere at finde du af hvaed jeg mener.

Hvis det er 'Tidsindstillet inkluderet side' du hentyder til, så kan du ikke
via FrontPage og en databaseconnection opdatere tiderne. Du skal nok igang
med noget asp kodning.

mvh
Ulrik