Fødselsdag ????
Fra : Battlefield´s

Dato : 07-01-03 16:07

Hej
Jeg var lige inde på vores hjemmeside. Fødselsdagsflaget står og blafrer,
men der står ikke hvem det er der har fødselsdag?
Er der nogle der ved det?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-01-03 22:24

Hej Vibeke!

> Jeg var lige inde på vores hjemmeside. Fødselsdagsflaget står og blafrer,
> men der står ikke hvem det er der har fødselsdag?
> Er der nogle der ved det?

Næee, men det gjorde det også forleden dag da jeg var inde og kigge.

Jeg har iøvrigt nogen gange problemer med at få mit password til at
fungere - det virker som om at det kun virker hvis jeg taster det ind omme
på forsiden, og ikke hvis jeg f.eks. først har været inde og kigge på min
profil, og derefter forsøger at logge ind.......Er der andre der oplever det
samme??

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 07-01-03 23:10

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in

> Er der andre der oplever det
> samme??

Forleden aften kunne jeg ikke logge på. jeg endte med at støve den
email op som jeg tidligere havde fået fordi jeg ikke kunne huske mit
login.
Jeg har gennem længere tid været loggen ind automatisk, men efter en
defrag af min disk stoppede det. til aften har jeg været noget rundt,
dog ikke på min egen profil, men havde ingen problemer med at logge in.
nu har jeg sat hak ved automatisk login så ser vi i morgen om det er
iorden.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 08-01-03 08:54

> Jeg var lige inde på vores hjemmeside. Fødselsdagsflaget står og blafrer,
> men der står ikke hvem det er der har fødselsdag?
> Er der nogle der ved det?

Det er vel bare fordi der ikke er nogen som har fødselsdag, eller rettere -
havde fødselsdag - igår.

Mvh
Vibeke

Fra : Pia J

Dato : 08-01-03 08:56

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> wrote in message news:avgle3
> Det er vel bare fordi der ikke er nogen som har fødselsdag, eller
rettere -
> havde fødselsdag - igår.

Jamen så plejer der slet ikke at være noget flag!

:Pia

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 08-01-03 09:15

> rettere -
>
> Jamen så plejer der slet ikke at være noget flag!

Okay, så tit plejer jeg ikke at være derinde. Måske er der nogen katte som
bare ikke har profiler som har fødselsdag? ;)

Vibeke

Fra : Denise

Dato : 08-01-03 11:40

> Okay, så tit plejer jeg ikke at være derinde. Måske er der nogen katte som
> bare ikke har profiler som har fødselsdag? ;)
>
> Vibeke

*LOL* Ja, der skal da nok være en masse rundt i landet.
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 08-01-03 22:39

"Battlefield´s" skrev:
> Hej
> Jeg var lige inde på vores hjemmeside. Fødselsdagsflaget står og blafrer,
> men der står ikke hvem det er der har fødselsdag?
> Er der nogle der ved det?

Problemet opstår når man kun indtaster en måned og et år i kattens profil.
Det er nok fordi at man ikke altid kender den nøjagtige fødselsdag hvis man
har internat- eller affaldskat.

Det dur selvfølgelig ikke - enten indtaster man dag, måned og år eller også
skal man helt undlade at angive datoen.

Jeg har skrevet til de berørte ejere og givet dem chancen for at rette det.
Jeg tjekker igen om en uges tid, og sletter så datoer på dem der ikke er
rettet. Således undgår vi blanke fødselsdage i fremtiden

Mvh. Jette