Frontpage tutorial
Fra : Phillip

Dato : 07-01-03 16:13

JA JA grin i bare men man skal jo starte et sted.. Så er der
nogen der ved hvor der er en dansk tutorial af frontpage?? kh
Phillip

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Remo

Dato : 07-01-03 18:54

Phillip wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> JA JA grin i bare men man skal jo starte et sted.. Så er der
> nogen der ved hvor der er en dansk tutorial af frontpage?? kh
> [...]

Mit beste bud er, gå en tur på biblioteket og find nogle bøger
omkring frontpage. Der findes mange gode bøger.

mvh

Remo

Fra : Phillip

Dato : 07-01-03 23:17

Remo wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Mit beste bud er, gå en tur på biblioteket og find nogle bøger
> omkring frontpage. Der findes mange gode bøger.
>
> mvh
>
> Remo

hehe tusindtak det vil jeg gøre men fp er jo rimelig let ikke..
er det et godt sted at starte?? eller hvad. hvad ville du
foreslå???
tusindtak for din hjælp kh Phillip

Fra : hcma

Dato : 08-01-03 00:48

"Phillip" <deus@bizzy.dk> skrev i en meddelelse
> hehe tusindtak det vil jeg gøre men fp er jo rimelig let ikke..
> er det et godt sted at starte?? eller hvad. hvad ville du
> foreslå???
> tusindtak for din hjælp kh Phillip

Jo det er rimelig let at gå til, og har alle de fordele og ulemper som denne
type programmer har. Så det er en god ting er også at lære "lidt" html
o.s.v.
HC

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-01-03 16:42

> JA JA grin i bare men man skal jo starte et sted.. Så er der
> nogen der ved hvor der er en dansk tutorial af frontpage?? kh
> Phillip

FrontPage litteratur kan findes både på dansk og engelsk - f.eks.
FrontPage - lær det selv-serien (pris omkring 70 kr.) Prøv at gå ind på
www.gad.dk og søg på FrontPage 2002 - der vil du finde både danske og
udenlandske bøger om emnet - lige til at gå til.

Endelig er der også hjælpefunktionen i FrontPage, og såmænd om der ikke også
er en side hos Microsoft der giver en oversigt over de muligheder der er i
FrontPage - der kunne du jo begynde?

--
ahw

Fra : Phillip

Dato : 09-01-03 13:38

Arne H. Wilstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> er en side hos Microsoft der giver en oversigt over de muligheder der er i

jo tak og tak for rådet

Fra : Aarup Nielsen

Dato : 08-01-03 19:38

Phillip <deus@bizzy.dk> skrev:
>JA JA grin i bare men man skal jo starte et sted.. Så er der
>nogen der ved hvor der er en dansk tutorial af frontpage?? kh
>Phillip

Der findes også en masse godt hos Helle Dejligbjerg på siden
http://www.dejligbjerg.dk/webdesign/frontpage/start.htm. Hun har i
øvrigt også skrevet et par introduktionsbøger til billige penge.
Uanset om der kan findes vejledning på nettet, vil jeg foreslå at
du som nybegynder køber et "kom igang" hæfte. Her er tingene
penslet ud på et forståeligt sprog. Alt det avancerede kan du
så "surfe" dig til senere.
God fornøjelse
Anette