loope lyd i flash?
Fra : Bjørn G

Dato : 07-01-03 16:04

Hej NG! Jeg vil gerne loope et stykke musik i flash 5 således at det kører
kontinuerligt. Jeg har prøvet diverse men ikke noget der virker, er der
nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak
Bjørn G

Fra : Jan Thorup

Dato : 08-01-03 00:25

Hej Bjørn

Et forslag: hvis du laver din musik i en selvstændig movie med STREAMING, og
loader den ind i din hovedmovie med LOADMOVIE, og i sidste frame giver den en
GOTO FRAME1 (hvis musikken starter i frame1 naturligvis), ja så looper den
bare der ud af..
Og i tillæg hertil - det er meget nemt at skiftet musikken ud med en anden
uden at skulle pille i hovedmovien.
N.B. Hvis din hovedmovie er lidt tung i 1. frame kunne du hjælpe de stakler,
som stadig hænger på en sløv internetforbindelse ved at loade musikmovien
nogle frames inde i hovedmovien.
Hvis din musik ikke skal noget andet end være baggrundsmusik - pres den da
helt i bund!! for at få den mindste fil. Det bliver du nok nødt at prøve dig
frem til.

MVH Jan Thorup

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 09-01-03 11:50

Jeg synes det ville være bedre at bruge event og i feltet "Loop" skrive
9999, så går det et stykke tid før den går i stå.
Loop'er 9999 gange.

Søren
www.mijau.dk