IBM Thinkpad 750C
Fra : Doktoren

Dato : 07-01-03 16:02

Hej.
Jeg har en "gammel" IBM Thinkpad 750C, som jo var en af de første bærbare med farveskærm... Det var
tider. Denne maskine koster 40.000 + moms . Batteriet virker ikke mere, så man skal have
strømstik i for at den virker... Kan det lade sig gøre at få et batteri til en så gammel maskine, og
i hvilket prisleje, hvis det er muligt ?

På forhånd tak for hjælpen....

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Doktoren

Dato : 07-01-03 16:02

der skulle selvfølgelig stå "kostede 40.000"...

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 07-01-03 16:39

Doktoren skrev: (messageID: <news:aveq4c$lf5$1@sunsite.dk>)

> [...]
> at den virker... Kan det lade sig gøre at få et batteri til en så
> gammel maskine, og i hvilket prisleje, hvis det er muligt ?

IT-Butikken sælger bl.a. batterier til ThinkPads. Om de lige har et, der
virker med en _så_ gammel maskine*, ved jeg ikke... Men kig på:
http://www.itbutikken.dk/

(Har selv haft en 750CD :))

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 08-01-03 11:08

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til en så gammel maskine, og
> i hvilket prisleje, hvis det er muligt ?

Jeg tror ikke det kan betale sig at købe et nyt, men du kan få det renoveret
her:

http://www.reconnectit.dk/Flade_batterier.asp

Har selv fået gjort det med en gammel Compaq.

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)