MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dokumenter ikke tilgængelige mere, fra and~
Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-01-03 14:42

Hej

Har et problem med "Dokumenter" på én af mine maskiner (PC1) på mit
hjemme-netværk.
Problemet er kommet efter en formatering og nyindstallation af WinXP.

Før, da det virkede, var det sådan : Jeg har lagt "Dokumenter" over på
"Drevet", og så er det kun den bruger der er der kan komme i sin"egen"
"Dokument"-mappe, men man kunne også hvis man var logget på én af de 2 andre
PC'er der er på net-værket, selvfølgelig med samme brugernavn og
adgangskode, som man har på PC1, også komme i sin"egen" "Dokument"-mappe på
PC1, men det kan man ikke mere.
Hvad kan der være galt,synes jeg har være4t alt igennem ?

Håber det er til at forstå hvad mit problem er

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==