Snabel a før funktionskald
Fra : Jacob Atzen

Dato : 07-01-03 12:12

Hej NG,

Jeg mener at kunne huske, noget om at snabel a før funktionskald
som i:

@foo(bar);

Gør, at fejl meddelelser bliver undertrykt. Husker jeg ret, og i så
fald hvor i manualen kan jeg finde dette? Jeg har ledt men synes ikke
at kunne finde stedet.

Og hvis jeg tager fejl, hvad gør det så?

- Jacob Atzen

Fra : Kim Emax

Dato : 07-01-03 12:37

"Jacob Atzen" <jaa@interflow.dk> wrote

> Jeg mener at kunne huske, noget om at snabel a før funktionskald
> som i:
>
> @foo(bar);
>
> Gør, at fejl meddelelser bliver undertrykt. Husker jeg ret, og i så

Korrekt, en evt. warning vil ikke komme frem. F.eks. giver fopen(hest); dig
en fejl, men skriver du @fopen(hest); så printes ingen fejl på skærmen.

--
Kim Emax

Fra : Dan Molberg

Dato : 07-01-03 12:37

"Jacob Atzen" <jaa@interflow.dk> wrote in message
> Gør, at fejl meddelelser bliver undertrykt. Husker jeg ret, og i så
> fald hvor i manualen kan jeg finde dette? Jeg har ledt men synes ikke
> at kunne finde stedet.
>
> Og hvis jeg tager fejl, hvad gør det så?
Du tager ikke fejl....

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-01-03 12:39

In dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, Jacob Atzen wrote:

> [...]
>
> Gør, at fejl meddelelser bliver undertrykt. Husker jeg ret, og i så
> fald hvor i manualen kan jeg finde dette? Jeg har ledt men synes ikke

Du har ret, det står beskrevet her:

<http://www.php.net/manual/en/language.operators.errorcontrol.php>

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Fra : Jacob Atzen

Dato : 07-01-03 13:17

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:

> Du har ret, det står beskrevet her: