Hjælp - jeg er virkelig på spanden!
Fra : Klostervej

Dato : 07-01-03 11:06

Hej!
Jeg var ved at redigere i navigationsstrukturen, og oprettede en ny side
herinde, hvorefter jeg flyttede en masse sider ned under denne. Det fortrød
jeg, og ville slette den nye side, men den tog selvfølgelig alle
underliggende sider med sig.
Dem har jeg slettet (og det er det meste af min hjemmeside) HULK!
Hvordan kan jeg redde mine sider...?
Siderne ligger på nettet og er udgivet, men de ser ud til at være slette
komplet fra min pc'er og jeg kunne ikke fortryde.
Håber virkelig én eller anden kan redde mig fra et mavesår...håber på hurtig
assistance...
På forhånd - Mange tak
Mvh
Dorthe Baadsgaard
Bruger FrontPage2000
hjemmesiden er her: http://hjem.tele2adsl.dk/baadsgaard/

Fra : ha

Dato : 07-01-03 11:22

> Håber virkelig én eller anden kan redde mig fra et mavesår...håber på
> hurtig assistance...

Start frontpage, klik importer, fra websted, og følg guiden, så downloader
du fra nettet til din PC.

> På forhånd - Mange tak

Selv tak. Var det iøvrigt hurtigt nok?

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 07-01-03 11:23

> Start frontpage, klik importer, fra websted, og følg guiden, så
> downloader du fra nettet til din PC.

Importer er i menuen f i l e r.

mvh
ha

Fra : ticka

Dato : 07-01-03 11:24

"Klostervej" skrev d. 07-01-03 11:06 dette indlæg :
> [...]
> hjemmesiden er her: http://hjem.tele2adsl.dk/baadsgaard/
>
> ......hmm...man plejer at kunne fortryde de fleste ting, du har vel
kigget i papirkurven.....?
Jeg ved ikke om man med frontpage kan downloade sider også, det tror jeg
du kan, men hvis ikkke, så hent et FTP-program til at uploade/downloade
sider med. Det kan hentes flere steder. Når bare du har oplysningerne
der kræves for at få lov at redigere i din hjemmeside (oplysninger fra
din udbyder), så kan du bare downloade dine sider, og gemme dem på
harddisken igen.
Håber at det lykkedes for dig, for det er en behagelig hjemmeside at se
på!!

Held & Lykke fra Heidi

http://www.kandu.dk/

Fra : hcma

Dato : 07-01-03 11:56

"ticka" <ticka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse > >
> [...]
> harddisken igen.
> Håber at det lykkedes for dig, for det er en behagelig hjemmeside at se

Hvis der er uploaded med FP, og dermed benyttet FP serverext., SKAL man,
hvis man ikke vil miste nogle af FP's specialiteter, benytte FP til at
importere sit websted .
Altså Åbn websted: Filer ->importer og følg guiden.
m v h
HC

Fra : Klostervej

Dato : 07-01-03 12:06

Tusind tak for hjælpen - jeg blev godt nok svedt!!! Siderne er reddet - jeg
er ikke så velbefaren i hjemmeside-fremstilling, så der gik lidt panik i
lille mig.
Jeg brugte importer i menuen filer - og det virkede jo bare perfekt.
Mange hilsener fra Dorthe

Det var bestemt hurtigt nok - jeg er meget glad fro hjælpen!

Fra : jfo

Dato : 09-01-03 14:27

Backup er altid godt
Jeg plejer at kopiere det direktorie hvor min hjemmeside ligger i på min pc
før jeg retter noget.

På den måde kan jeg komme tilbage til situationen før rettelsen også selv om
jeg har 'udgivet' siden til nettet.

-JFO

Fra : Klostervej

Dato : 09-01-03 15:35

> [...]
> før jeg retter noget.
>
> På den måde kan jeg komme tilbage til situationen før rettelsen også selv

Men her kan man jo sige, at back-up'en ligger på nettet - og når det nu
fungerer så godt...så er det bare super. Men når man nu ikke kendte til den
mulighed, så burde man jo nok have taget en back-up - enig. Men med den der
importer-mulighed, så synes jeg egentlig ikke, det er nødvendigt.
Dorthe

Fra : jfo

Dato : 09-01-03 20:44

Det jeg mener er: