Ladeboken udgave 4 vs. udgave 5
Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 07-01-03 09:57

Jeg købte den "norske genladningsbibel" Ladeboken for et år siden da udgave
4 lige var udkommet. Nu ser jeg at der lige er kommet en udgave 5. Er der
nogen der har den og kender til forskellene mellem udg. 4 og 5.

Da det for mig er blevet en bibel, er jeg naturligvis interesseret i at
have en ajour udgave - men hvis der skal komme en ny udgave om året
afholder prisen mig fra at være løbende opdateret.

Er det værd at foretage en "opgradering" eller er ændringerne få og små?

Mvh Steen

Fra : Erik Prestmo

Dato : 07-01-03 18:00

Ta en tur over Kattegat til den Norske "news".

Jeg har skrevet en anmeldelse av 5. utgave, nettopp med den tanke...

ErikP

Steen Th. Pedersen <steen-p@stofanet.dk> skrev i

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 07-01-03 18:15

"Erik Prestmo" <hfandrep@online.no> skrev i en meddelelse
> Ta en tur over Kattegat til den Norske "news".
>
> Jeg har skrevet en anmeldelse av 5. utgave, nettopp med den tanke...
>
> ErikP

Et link, tak
mvh tp

Fra : Tonny Poulsen