Hjælp til oplåsning af et Lasat modem.....~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 07-01-03 00:39

Dette var min oprindelige tekst:

Jeg har et Lasat Web Set Go modem som er låst til Sonofon, og jeg mindes på
et tidspunkt, at der var nogen der havde et fif til hvordan man låste det
modem om så man kunne anvende det til andre internet udbydere end Sonofon.

Jeg takker for alle svarene samt den tilsendte fil, men.....
Jeg har hentet konfigurations programmet til at opgradere modemet med,
men når jeg vil til at opgradere det, siger programmet bare at modemet ikke
er opgraderbart og mere kan jeg ikke gøre....... hmmm

Jeg har prøvet med en ATD inde fra Hyperterminal, og den ringer også det
fordømte
Sonofon nummer derinde fra. Jeg har faktisk også lidt problemer med
driveren.
Den siger at den finder et Lasat etc. etc. Sonofon modem, og det kan jeg
ikke
finde nogen driver til. Jeg kan finde alle mulige andre Lasat drivere som
jeg kan
tvinge den til at køre med.

Nogen der har en løsning til mig?

På fornånd tak.

Fra : Søren Blom

Dato : 07-01-03 01:10

"Kasper Pedersen" <jeg.er@huleboer.dk> skrev

> Nogen der har en løsning til mig?

Har du prøvet at kontakte Sonofon?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 07-01-03 16:23

> Har du prøvet at kontakte Sonofon?
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk

Jeg ringede igår og var på hold i 15 min. derefter gad jeg ikke mere. Men nu
er det også et jeg har købt brugt, så jeg har ikke nogle abbonoments
oplysninger omkring det, så......

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-01-03 07:53

Har du prøvet at opdatere firmware i modemet.

Erling Jensen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 07-01-03 16:22

"Erling Jensen" <enj@dsh-e.dk> wrote in message
> Har du prøvet at opdatere firmware i modemet.

Ja, det der det jeg mener med at jeg ikke kan opgradere det. Jeg har den
rigtige firmware fil, men det konfigurations/opgraderings program giver mig
ikke lov.