HTMLEncode virker ikke?
Fra : Hejboel

Dato : 06-01-03 22:15

Hej NG

jeg kan simpelthen ikke få HTMLEncode til at virker, og tænker på om jeg kan
have slået noget fra et sted?

når jeg skriver
Response.Write Server.HTMLEncode("<>")
skriver den bare
<>

hvad kan der være galt?

Fra : CWS-webservice.dk

Dato : 06-01-03 22:26

"Hejboel" <henrik@DONOTADDhejboel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> jeg kan simpelthen ikke få HTMLEncode til at virker, og tænker på om jeg
> [...]
Der er ikke noget galt HTMLEncode oversætter de to tegn < > til &lt; og
&gt; som er html's entiteter for de to tegn.
Hvis du tjekker din kilde kode i browseren vil du se at de to entiteter i
koden.

MVH

CWS-webservice / Ved Claus Pryds
http://www.cws-webservice.dk
cws@cws-webservice.dk

Fra : Hejboel

Dato : 07-01-03 00:41

> [...]
> &gt; som er html's entiteter for de to tegn.
> Hvis du tjekker din kilde kode i browseren vil du se at de to entiteter i

Ja, naturligvis...
tak for hjælpen... burde tydeligvis være gået i seng for lang tid siden :)

\Hejboel