Hvilket Web-cam (igen)?
Fra : Jacques Riget

Dato : 06-01-03 21:35

Hejsa!

For noget tid siden blev der diskuteret hvilket web-cam der var bedst til
prisen. Jeg kan ikke finde posten, men konklusionen blev vist, at det var
Philips 2Ucam Pro, der var bedst.

Der findes så vidt jeg ved 2 modeller 730 og 740. Kan nogen fortælle mig
hvad forskellen er? Og er der nogen er ved hvor man kan købe disse philips
webcam billigt? Måske evt. i Tyskland?

Med venlig hilsen, godt nytår og på forhånd tak

Jacques Riget

Fra : B.R.

Dato : 06-01-03 21:47

Jacques Riget wrote:
> [...]
> disse philips webcam billigt? Måske evt. i Tyskland?
>
> Med venlig hilsen, godt nytår og på forhånd tak

Hvad med det nye Logitech pro 4000 som nu er kommet på markedet med ccd
chip, hvordan er det i forhold til de 2 Philips

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Jacques Riget

Dato : 07-01-03 17:42

Godt spørgsmål! Lad os håbe der er nogle kyndige som kan svare på det!

Jacques

Fra : Manse

Dato : 07-01-03 21:51

Hejsan
Pro 4000, står godt, det gør Philips 740 også (bedre)....der er også ccd i
logitech 3000, ....jeg ser dagligt cams fra hele verden og de bedste kommer
fra Intel. www.itbutikken.dk har et til 424,- og er et okay cam.....

Manse

Fra : Jacques Riget

Dato : 07-01-03 22:03

Hej Manse!

Vil du sige at Intels til 424 kr. er tilnærmelsesvis ligeså godt som philips
740?

På forhånd tak

Jacques Riget