Hvor bliver de af?
Fra : Annette

Dato : 06-01-03 21:25

Hej NG

jeg har nu prøvet ASPSimpleUpload. det går meget fint med at uploade, men
jeg har et problem, jeg ved ikke hvor ASPSimpleUpload gør af filerne!

Jeg har fundet følgende script som jeg har afprøvet.
<%
' Variables
' *********
Dim MyUpLoad
Dim intCount

' Object creation
' ***************
Set MyUpload = Server.CreateObject("AspSmartUpLoad.SmartUpLoad")

' Upload
' ******
MyUpload.UpLoad

' Save the files with their original names in a virtual path of the web
server

intCount = MyUpLoad.Save("/images")
' skal lægge den uploaded fil i mappen images. Men den bliver ikke lagt ind
i mappen.

Response.Write(intCount & " file(s) uploaded.")
%>

Mvh

Annette

---

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-01-03 19:11

"Annette" <annette_k@hotmail.com> wrote
> intCount = MyUpLoad.Save("/images")
> ' skal lægge den uploaded fil i mappen images. Men den bliver ikke lagt
ind
> i mappen.

Du specificerer mappen /imager som er en relativ sti til en mappe der ligger
http://ditdomæne.dk/images

Hvis dette er korrekt skal du sikre dig at den bruger webserveren kører som,
typisk IUSR_<maskinnavn>, har skriverettigheder til biblioteket.

Hvis du er hosted "ude i byen" er der som regel en mappe der på forhånd har
fået de korrekte rettigheder til upload, hvis ikke så kontakt din
webhoteludbyder.

--
Jakob Andersen