Flere katte i sneen
Fra : Pernille og Jesper

Dato : 06-01-03 21:12

Vi har også været ude i sneen, godtnok i sele og snor, men alligevel...

http://shor.ter.dk/267213082

Og det var SÅ hyggeligt

/Pernille

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 06-01-03 21:59

De ligger i mit album på www.dk-fritid-dyr-kat.dk - i tilfælde af at
linket ikke virker...

/P

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 07-01-03 14:45

> Vi har også været ude i sneen, godtnok i sele og snor, men alligevel...
> Og det var SÅ hyggeligt

Hej Pernille,
det ser godt nok også hyggeligt ud.
Jeg tænkte også at det ville være en oplagt mulighed til at få nogen gode
billeder af kattene i sneen. Men Røskva har ikke bevæget sig udenfor
kattelemmen siden det begyndte at falde ned, Vidar har været ude, men kommer
ikke længere end til lige uden for kattelemmen, hvor der ligger sne, og så
er det ellers med at komme inden for igen. Tjalfe bevæger sig lidt udenfor.
Han gider ikke det med kattebakken mere, men han er maks ude i 2 mins af
gangen, og jeg har endnu ikke været hurtig nok til at komme ud inden han er
inde igen.
Jeg tænkte at sådan en Maine Coon som Vidar, som plejer at være ude ville
være helt vild med det. Så jeg pakkede mig selv godt ind, og tog ham så
ellers på armen med ud. Men i det sekund jeg satte ham ned spænede han hen
til kattetrappen og skyndte sig ind igen. Så der er ikke så meget Maine Coon
over ham syntes jeg. Selvom jeg stod og lokkede med hans yndlingslegetøj.
Tsk tsk.
Så mine er vist mest indemisser, bortset lige fra at de er ved at rive døren
ned når der bliver lukket for kattelemmen.

/Vibeke