mod_php4.c ?
Fra : Bo Rattenbrog

Dato : 06-01-03 21:15

For at kunne modificere php værdier via .htacess så skal modulet mod_php4.c
tilsyneladende inkludres i Apache, men hvor finder jeg dette modul ?

Mvh
Bo

Fra : Christian Joergensen

Dato : 09-01-03 02:47

On Mon, 06 Jan 2003 21:15:04 +0100, Bo Rattenbrog wrote:

> For at kunne modificere php værdier via .htacess så skal modulet
> mod_php4.c tilsyneladende inkludres i Apache, men hvor finder jeg dette
> modul ?

Hvordan har du installeret PHP?
Hvilket OS (evt. dist.) bruger du?

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Fra : Bo Rattenbrog

Dato : 09-01-03 08:54

> Hvordan har du installeret PHP?
> Hvilket OS (evt. dist.) bruger du?

Jeg benytter Win XP pro, og PHP version 4.3.0 og Apache 2.0.43

Det jeg er ude efter er, hvad skal jeg skive i httpd.conf, og hvilke filer
skal tilknyttes, før jeg kan ændre PHP værdier via .htacess ?

Mvh
Bo

Fra : Lars Axberg

Dato : 09-01-03 18:27

"Bo Rattenbrog" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote in message
> Jeg benytter Win XP pro, og PHP version 4.3.0 og Apache 2.0.43
>
> Det jeg er ude efter er, hvad skal jeg skive i httpd.conf, og hvilke filer
> skal tilknyttes, før jeg kan ændre PHP værdier via .htacess ?

Se www.webcafe.dk de har nogle glimrende artikler om installation af Apache
og PHP!