MS Windows
briani 27239
spørgsmål vedr ram
Fra : wn

Dato : 06-01-03 20:48

hej

jeg har 128mb sdram pc133 i min pc .Jeg har en 64mb sdram pc100 liggende ,
mit spørgsmål er kan de køre sammen ??

mvh wn

Fra : Madsen

Dato : 06-01-03 20:57

wn skrev:

> jeg har 128mb sdram pc133 i min pc .Jeg har en 64mb sdram pc100
> liggende , mit spørgsmål er kan de køre sammen ??

Prøv i en gruppe som omhandler bundkort da det jo ikke er Windows
der bestemmer om du kan køre med en bestemt type RAM eller ej.
Bundkorts-gruppen hedder <news:dk.edb.hardware.bundkort>.
Hvis du samtidig fortæller dem hvilket bundkort du har, så er der
sikkert større chance for den rette hjælp.

Madsen.