skygge på reklamebanner
Fra : Henrik R

Dato : 06-01-03 20:51

Hej er der en der kan hjælpe mig?
Jeg vil gerne lave skyggevirkning på en reklamebanner.
Hvordan gør jeg det

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-01-03 21:15

"Henrik R" <hengit@has.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der en der kan hjælpe mig?
> Jeg vil gerne lave skyggevirkning på en reklamebanner.
> Hvordan gør jeg det

Spørg vennerne ovre i news:dk.edb.grafik.

mvh
Ulrik

Fra : -= bgn =-

Dato : 08-01-03 14:16

> Jeg vil gerne lave skyggevirkning på en reklamebanner.
> Hvordan gør jeg det

Tag gif/jpg billedet ind i et billedbehandlingsprogram og tilføj skyggen
her. Gem så filen under samme navn som den originale og læg den ind i mappen
hvor du hentede den originale fra. Overskriv den "gamle".

Bo

Fra : Henrik R

Dato : 10-01-03 20:52

Mange tak for hjælpen