Freja tur/ retur jylland
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 06-01-03 20:34

Hej alle

Inden jul forespurgte jeg om gode råd til Freja da hun hader sin
transportkasse og at blive transporteret. Tippet med varmedunken
konverterede jeg således at transportkassen står oven på mit akv. der er
nemlig dejligt varmt og freja elsker den nu over alt på jorden.
Turen til jylland gik med dyrlægens hjælp, jeg fik beroligende piller til
hende inden ture fik afrprøvet inden om de havde den rette virkning, det
havde de.
Så jeg har 3 gange i julen haft en fuld kat men stille og rolig, turen til
jylland gik med lidt brok men ikke mere end tåleligt var. Retur gik over alt
forventning det blev til 1 miau i løbet af de 7 timer og ellers sov hun.

Godt nytår til jer alle

Mvh Tina og Freja der "koger" i transporteren.