IE logger på ftp-server ved opstart
Fra : Christoffer Olsen

Dato : 06-01-03 18:56

Hej Gruppe

En af mine venners IE er begyndt at logge på min anonyme ftp-server
hver gang browseren startes.

Min adresse ligger i IEs cache, men den burde vel ikke skabe
forbindelse allerede mens browseren står på about:blank?

Så vidt jeg kan se står den bare idle.

--
   Mvh Christoffer Olsen

*** Thank you, mr. president:
*** http://tiddytwister.nitro.dk/bushie.jpg

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-01-03 14:23

Hej

> [...]
>
> Min adresse ligger i IEs cache, men den burde vel ikke skabe
> forbindelse allerede mens browseren står på about:blank?

Er det ikke fordi han måske har sat den som "Startside" ?

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 07-01-03 15:04

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> writes:

> Er det ikke fordi han måske har sat den som "Startside" ?

Nej startsiden er about:blank

Christoffer Olsen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-01-03 14:24