Støvfang til Cheiftech Dragon
Fra : ChristianTC

Dato : 06-01-03 18:30

Hej

Er der nogen af jer der bruger støvfang på kabinette til computeren og kan
det anbefales?

MVH
ChristianTC

Fra : Villy Jensen

Dato : 06-01-03 19:30

> Er der nogen af jer der bruger støvfang på kabinette til computeren og kan
> det anbefales?

Nylonstrømpe plejer at være et sikkert hit til støvfilter !!!
(jeg bruger dem ikke selv, men det skulle være ret godt)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-01-03 20:01

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nylonstrømpe plejer at være et sikkert hit til støvfilter !!!
> (jeg bruger dem ikke selv, men det skulle være ret godt)

Yes! Men engangs baby skumklude er bedre. Man får typisk 50 klude i 190 x
190 x 2 mm for 15 kroner. Jeg foretrækker "New Satin".
De passer fint ind i forpladen i Chieftec kabinettet og mange andre steder.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : ChristianTC

Dato : 06-01-03 21:23

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:3e19d268$0$71610$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> 190 x 2 mm for 15 kroner. Jeg foretrækker "New Satin".
> De passer fint ind i forpladen i Chieftec kabinettet og mange andre

lol Tak for svarende, man må sige at det både er en god og billig
løsning =O)

MVH
Christian

Fra : ChristianTC

Dato : 06-01-03 21:39

"ChristianTC" <christofferthevikingNOSPAM@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> steder.

> lol Tak for svarende, man må sige at det både er en god og billig

Jeg kom på et ekstra spørgsmål og det er hvordan i har sat støvfilteret
fast? Når man lukker kabinettet op kan man se de to huller der ligger
ovenover hinanden. På de huller sidder der en slags (på mit kabinet) lilla
plastik tingester. Kan man tage dem af?

MVH
Christian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-01-03 21:54

> [...]
> fast? Når man lukker kabinettet op kan man se de to huller der ligger
> ovenover hinanden. På de huller sidder der en slags (på mit kabinet) lilla

Fronten af mit kabinet kan tages af.
Der inde sidder der to Baby Satin'er. Lige inden for i kabinettet sidder
harddisk skufferne og der sidder blæser i. Den ene i original lilla plastic
holder og den anden i eget ophæng (der fulgte kun en lilla plastic med til
skufferne (Argh!!)).

De blå holdere du snakker om sidder i bagpladen (not?) og er beregnet til 80
mm blæsere.
(Ses på 3.je billede her) http://www.dhd.dk/computer/koeling.htm
Du skal ikke have støvfilter på der hvor du blæser ud kun hvor du hiver luft
ind.

Har du ingen blæser i holderen kan du tage den af og sætte et Baby Satin i
klemme.

OBS Hvis nogen tror at kludene ligner rigtigt Satin - så tro om igen!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk