Icemat black & mx700?
Fra : Foxy_Lady

Dato : 06-01-03 17:58

Kan en Icemat musemåtte bruges til en logitech mx700?? Under specifikationer
for musemåtten, står der at den ikke er så god til optiske mus?? Men er der
nogen der har erfaringer med denne og en optisk mus?

Mvh Foxy_Lady

Fra : Dennis Plesner

Dato : 06-01-03 18:08

"Foxy_Lady" <khansen84@hotmail.com> wrote in message
> [...]
der
> nogen der har erfaringer med denne og en optisk mus?

Min Logitech Dual Optical kører i hvert fald perfekt på en sort Icemat

Vel og mærket med teflon-tape påklæbet fødderne

Med venlig hilsen

Dumbo

Fra : pivnu

Dato : 06-01-03 18:13

Min kæreste og jeg sidder med 2 forskellige Logitech Mouseman mus. De
virker ikke korrekt på Icemat (sort). Den musemåtte er bedre til Microsofts
optiske mus.
Du skal have fat i en Steelpad i stedet.

--
M.v.h.
Lene

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-01-03 20:55

pivnu <pivnu@loveletters.dk> wrote in

> Min kæreste og jeg sidder med 2 forskellige Logitech Mouseman mus.
> De virker ikke korrekt på Icemat (sort). Den musemåtte er bedre
> til Microsofts optiske mus.
> Du skal have fat i en Steelpad i stedet.

Steelpad skriver direkte på deres side at de ikke virker med Logitech
optiske mus, så det vil nok være dumt.

Jeg bruger selv en FUNC 1030 - den virker perfekt med både min Mouseman
cordless optical og min Razer Boomslang.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : pivnu

Dato : 06-01-03 23:22

> Steelpad skriver direkte på deres side at de ikke virker med Logitech
> optiske mus, så det vil nok være dumt.

Okay, det er bare hvad jeg har fået anbefalet. Vi har nemlig haft fingrene
i Icemat og det gik SLET ikke. Musen hoppede rundt som en gal.
Nu bruger jeg bare sådan en 15 kroners musemåtte. Ganske fin og stabil.

--
M.v.h.
Lene

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-01-03 00:42

> [...]
> fingrene i Icemat og det gik SLET ikke. Musen hoppede rundt som en
> gal. Nu bruger jeg bare sådan en 15 kroners musemåtte. Ganske fin

Hej Lene,
jeg må tage mine ord i mig igen.

Jeg skrev ud fra hvad jeg tidligere havde læst på Steelpads
hjemmeside... De har imidlertid opdateret den (et eller andet tidspunkt
efter 15. dec) så der nu står:

*Notice* Steelpad does not work with Logitech Optical mice other than
the MX Series

Så det er åbenbart kun med de nye Logitech modeller de virker.

Mvh. og undskyld jeg forvirrede
Flemming

Fra : Christian Probst

Dato : 06-01-03 20:06

> [...]
der
> nogen der har erfaringer med denne og en optisk mus?

Jeg har den hvide Icemat og den fungerer perfekt med min Logitech Dual
Optical, så mon ikke den sorte Icemat virker lige så godt eller bedre. Jeg
har også en Steelmat, men den er rent ud sagt elendig! Bare den mindste
smule fugt fra håndfladen får cursoren til at "hænge".

Christian
'79 Camaro

Fra : Michael sørensen

Dato : 06-01-03 21:37

"Christian Probst" <christian[sæt_punktum_her]probst@vip.cybercity.dk>
ytrede bl.a. i news:avck1t$4tl$1@news.cybercity.dk:
> [...]
> Jeg har også en Steelmat, men den er rent ud sagt elendig! Bare den
> mindste smule fugt fra håndfladen får cursoren til at "hænge".

Ja, jeg bruger også en hvid Icemat (en af de første modeller),
sammen med en MX700, det fungerer fint imho...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Steen Nissen

Dato : 06-01-03 23:12

"Michael sørensen" <mks@huleboer.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg bruger også en hvid Icemat (en af de første modeller),
> sammen med en MX700, det fungerer fint imho...

Jeg har både lys Icemat og Surface 1030 og begge er efter min mening
perfekte til MX700.

Dog vil jeg mene at Surface, er den mest behagelige.Især den glatte side er
en drøm !!!

Mvh Steen.

Fra : Madsen

Dato : 07-01-03 00:41

Steen Nissen skrev:

> Dog vil jeg mene at Surface, er den mest behagelige.Især den
> glatte side er en drøm !!!

Enig. Det er også den jeg bruger sammen med min MX700. Det tyder
dog på at den er ret hård ved fødderne på musen, så jeg skal vist
have fat i noget teflon-tape af en art.

Madsen.