Natte terrorist !!!
Fra : Jan

Dato : 08-03-01 12:23

Hej

Vi har en lille og meget glad pige på snart 11 måneder, men vi har et
problem om natten.

Når kl. er mellem 00 og ca. 2 vågner hun og så kan hun være vågen i 1,2,3
eller måske 4 timer, hvor hun bare snakker, små brokker sig, og hvis vi ikke
går ind til hende brokker hun sig meget.
Hun får stadig natflasken, men falder slet ikke i søvn på den, hun spiser
til hun ikke vil have mere, og så er hun eller vågen - nogle gange mere end
andre, men kravler rundt i sin seng, rejser sig op, kalder osv....

Er der nogen gode forslag til hvad vi kan gøre eller nogen der har oplevet
det samme - hvornår holder det mon op ????

Mvh

Jan

Fra : Mette & Lars

Dato : 08-03-01 17:52

Godt spørgsmål, vores dreng på 11 måneder har det på samme måde!

Vi er begyndt at hente ham og så sover han videre inde hos os (de fleste
natte), men det er jo ikke løsningen i længden.

Mette

Jan <jan@surfmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:987pvp$qve$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Søren Saxtorph

Dato : 08-03-01 20:21

"> Vi er begyndt at hente ham og så sover han videre inde hos os (de fleste
> natte), men det er jo ikke løsningen i længden.

Hvis det giver nattesøvn, er det vel ikke et problem
Vores datter (læs os forældre) havde samme problem, hun vågnede på grund af
dårlige drømme og kunne være vågen 1-2 timer inden hun faldt i søvn igen. Vi
fandt aldrig nogen løsning, men det gik over af sig selv da hun blev 2½ år,
nu kan jeg nøjes med at snakke stille til hende de fleste gange. Vores
problem har altid været mareridt og vi venter stadig på, at hun sover
igennem...

Hilsen fra en træt mor
Carina

Fra : Jan

Dato : 09-03-01 08:34

Vi har prøvet at tage vores lille natte terrorist ind til os, men det eneste
hun så vil er at lege, kravle rundt osv...

Jan

Fra : Birdy

Dato : 09-03-01 16:00

Der skal være helt mørkt og stille.
Og hvis I så kan ligge stille og trække været helt dybt så bedøver I hende
garanteret.
Birdy

Fra : Peter Enger

Dato : 09-03-01 08:51

Måske skal i prøve at se på hvor meget hun sover i løbet af dagen! Min søn
på 1 år sover nu kun 1 gang. Ca. kl. 12 sover han 1-2 timer og så sover han
ellers glimrende om natten.

Hilsen Lone

Fra : Bess

Dato : 09-03-01 18:00

> [...]
>
> Er der nogen gode forslag til hvad vi kan gøre eller nogen der har
oplevet
> det samme - hvornår holder det mon op ????

Det holder op! Sikkert når hun begynder at gå og få mindre søvn om
dagen. Og så kommer det igen om ca. 16 - 18 år. Da vågner hun blot ikke
på det tidspunkt, da vækker hun jer

Nå, jeg har da også oplevet det med natteroderiet da mine børn var så
små, og vi har altid brugt at tage dem ind ind i vores seng. Vi har
anset børnenes tryghed som vigtigere end vores bekvemmelighed. Dog kunne
en af os godt liste ind i stuen og sove på sofaen når der kom for mange
på en gang

mvh
Bess

Fra : Finn Byrgesen