Opstart power down
Fra : ole Nielsen\(oz1ana\~

Dato : 06-01-03 17:02

Hej ng
jeg har et problem med min pc det er når jeg starter går den ud og jeg skal
slukke for den på afbryderen på PS et stykke tid og prøve igen dette kan jeg
gøre fleregange for til sidst at få maskinen startet helt
Når den er startet er der ikke nogen problemer med den den kan være tændt i
flere dage uden problemer
system: Windows 2000 med 1200 Mhz atlon og 256 mb ram

hilsen ole nielsen

Fra : Michael Andreasen

Dato : 06-01-03 17:57

"ole Nielsen(oz1ana)" <ole@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> flere dage uden problemer
> system: Windows 2000 med 1200 Mhz atlon og 256 mb ram

Kan det være noget med at der i bioos er en eller anden form for "fan"
protection der slukker maskinen medmindre x-antal omdrejninger er nået?

Mvh
Michael