Laser toner?
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 06-01-03 16:00

Nogen der ved hvor man kan købe løs toner til sin laser printer?

Refilkit eller bare en "spand fuld" løs toner.

\MK
Ps. JEg har en Brother HL-1250 hvis det har betydning.

Fra : Preben Andersen

Dato : 06-01-03 17:21

"Morten Klostergaard" <Mortenklostergaard@mail.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man kan købe løs toner til sin laser printer?
>
> Refilkit eller bare en "spand fuld" løs toner.
>
> \MK
> Ps. JEg har en Brother HL-1250 hvis det har betydning.

Jeg ved ikke hvad du mener med "løs" toner, men prøv på www.edbpriser.dk
eller din lokale computerforretning.

mvh
Preben

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 06-01-03 20:50

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> "Morten Klostergaard" <Mortenklostergaard@mail.dk> wrote in message

> Jeg ved ikke hvad du mener med "løs" toner, men prøv på www.edbpriser.dk
> eller din lokale computerforretning.

Toner pulver i løsvægt, til at fylde sin printers tonerbeholder op med.

\MK

Fra : Jasper Norman

Dato : 06-01-03 23:44

Jeg mener ikke at Brother hører til dem der tager urimelige priser for deres
tonere. Så jeg ville bestemt købe ny toner på www.edbpriser.dk Refill er
meget godt til blækprintere, men "toner-støvet" er meget farligt at indånde.
printer?