Problem med ICQ og DI-604 router
Fra : KRP

Dato : 06-01-03 15:58

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg er internetkunde v. Dansk kabel TV og har for nyligt købt en Di-604
Router i forb. med at Dk-tv nu kører med dynamiske offentlige Ip adresser.

Jeg kan godt få lov at starte ICQ op og sende og modtage beskeder.
Men jeg kan ikke modtage filer fra andre brugere - her bliver den bare ved
med at skrive "listening".

Har forsøgt at sætte "Application" trigger til ICQ port og enable dette -
men det virker heller ikke.....

er der nogen der har haft lignende problem med ICQ og som kan hjælpe? evt.
nogle med kendskab til DI-604 da jeg ikke er en ørn inden for dette?

(ps. dette post er også sendt til anden nyhedsgruppe da jeg var i tvivl om
hvilken - sorry )

På forhånd tak
v.h.
Kasper Riis Petersen
ICQ 4869762
Email: kasper_riis@[slet]hotmail.com
(fjern [slet] hvis du ønsker at sende en email)