Billeder af snekattene
Fra : Grit Wessel

Dato : 06-01-03 15:13

Så fik jeg taget billeder af kattene i sneen.

De var for første gang i deres liv ude i sneen i fredags, og så for anden
gang i dag. Det var godt nok noget sjovere i fredags - der var sneen ikke
dybere end de er høje (som den er i dag).

Der er link til billederne på forsiden af min hjemmeside
http://www.dk-ginkgo.dk/

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 06-01-03 15:24

Hvor er de dejlige at se på.

Randi

Fra : Britt Johannesen

Dato : 06-01-03 16:10

Hejsa

Kanon gode situations billeder, man kan ligefrem se hvad de tænker om vejret
:)

Mv
Britt

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 06-01-03 22:41

<klip>
"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg taget billeder af kattene i sneen.<klip>
> Der er link til billederne på forsiden af min hjemmeside
> http://www.dk-ginkgo.dk/
>
> MVH Grit
</klip>

Hej Grit
Sikke nogle pragtfulde katte du har, men jeg er også imponeret over dine
billeder, hvilke slags kamera bruger du? et digital eller et almindeligt?
Det er ikke fordi jeg har forstand på kameraer, men jeg har købt et
digitalkamera, som jeg ikke synes tager skarpe nok billeder, så jeg er bare
nysgerrig, håber det er ok :))

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk/hei/killing.html

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-01-03 19:05

> Sikke nogle pragtfulde katte du har, men jeg er også imponeret over dine
> billeder

Tak *rødmer*

> hvilke slags kamera bruger du? et digital eller et almindeligt?

Det er et gaaaaaaammelt digitalkamera. Jeg tror, at det vigtigste er at
lyset er godt (dagslys), når man skal tage gode billeder. Mine bedste
billeder har jeg taget uden for eller i vores tilbygning, der har vinduer på
to sider (den ene side er kun vindue).

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte